torsdag 7 juni 2012

Nytt & fräscht!

Sådär, då var även min träningsblogg bytt från shapemeup till den här.

Bytte tidigare idag även min vanliga blogg från blogg.se till den här.

Nu har jag båda mina bloggar på samma ställe, slipper reklamen jag inte vill ha för tillfället och kan blogga från båda och se statistik från mobilen. Kan ju inte bli bättre!

Visst är det kul att ha en träningsblogg på ett träningsforum där alla bloggar om träning men samtidigt så tycker jag att det ska vara smidigt och enkelt!

Och eftersom jag ofta är iväg på olika grejer och inte hinner sitta långa dagar vid datorn så behöver jag kunna komma åt båda smidigt, annars är det liksom ingen idé...

4 av bilderna på min header är tagna av fotograf Anders Wejrot och togs i samband med en fotning för Expressen för en vecka sedan.

Varför måste jag ha två olika bloggar då?
Joo... för att jag älskar träning, den är en del av mitt liv, en livsstil men jag accepterar att alla inte tycker så och därför kan man välja om man vill följa en av mina bloggar eller bara den ena. Kan ju finnas dem som också bara vill läsa om träning men inte om massa annat :)

Jag älskar att testa olika typer av träning och dieter osv.

Jag har funnit den träning som gjorde mest skillnad på min kropp, styrketräningen.
Den kommer jag aldrig släppa.

Jag har alltid varit smal pga att jag har haft turen att få en god ämnesomsättning men jag sätter alltid höga mål och är inte nöjd förräns jag når dem, det finns så mycket att kämpa för i denna värld.

Hoppas jag får med mig läsare både hit och till min andra blogg!

Nu ska jag koreografera ett helt nytt pass som jag ska hålla i inför sommaren, har sagt det till mig själv i några timmar nu så får nog ta och sätta igång tror jag!

Ha en underbar dag! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar