onsdag 13 juni 2012

Gårdagen

Igår va en dag som va väldigt bra egentligen, den började väldigt bra, hade bra och roliga kunder på jobbet och jag skulle äntligen ha pass igen efter nästan 2 veckors paus eftersom jag varit i Borås och grejer, passet gick jättebra och jag älskar ju verkligen att stå där framme och mina deltagare är så duktiga <3 efter passet rasade min värld lite grann... Fick det beskedet jag absolut inte ville ha... Tårarna började rinna där på väg från gymmet och kan meddela att de fortfarande inte slutat, måste ju finnas nått stopp nånstans!!?

Hur svårt kan det va?

Dessutom hade jag lagt alla mina grejer med cykelnyckel shake och allt i p- omklädningsrummet och hade glänt att det visst låstes där kl 21. Ops.

Så nu måste jag tillbaka dit kl 9 och hämta allt + att jag ska tillbaka och ha pass ikväll. Känns ju jättekul... Verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar